Ниските цени и празничните промоции в чуждите сайтове отдавна са апетитна възможност...

Пазаруването онлайн е изгодна и предпочитана алтернатива. Преди празници покупките на подаръци от чужди сайтове растат. Зрители на Нова телевизия обаче сигнализираха за огромно количество блокирани поръчки от френски козметичен производител.

 

Как стотици клиенти в цялата страна вече няколко седмици не могат да получат своите поръчки разказа екип на \"Новините на Нова\".

 

Ниските цени и празничните промоции в чуждите сайтове отдавна са апетитна възможност за мнозина. Купуват се дрехи, обувки, козметика и подаръци.

 

Ако търсим парфюм, например, цената му в търговската мрежа може да достигне 60-70 и повече лева. В интернет цените започват от 12-13 евро, което е около 30 лева. Ако пък търсим обувки за предстоящия зимен сезон, в търговската мрежа цената им започва от 100 лева нагоре.

 

Росица е един от многото редовни клиенти на онлайн магазините. Някои от тези портали позволяват свободна поръчка с доставка у нас. При други обаче заявките се доставят първо на транспортна фирма в чужбина.

 

Такъв е случаят с голяма френска козметична компания с представителство у нас. От нейния сайт редовно се поръчва козметика на изгодни цени. Последните поръчки обаче не пристигат.

 

Отскоро френската компания вече не позволява да се правят поръчки от нашата страна. Българските превозвачи са принудени да подпишат споразумения да не доставят пратки от френски адрес до България.

 

От централата на козметичната компания заявиха, че наскоро системата им е пострадала от злоупотреба с кредитни карти. За да защитят интереса на потребителите, временно са преустановили доставките. Мерките са съгласувани с френските власти. От компанията се извиняват на своите български клиенти. Всеки пострадал ще бъде компенсиран.


Още за този казус очаквайте утре в \"Здравей България\".